Sunday 26 April 2015

Cara Beli Shaklee Online menggunakan e-Sell

Assalamualaikum dan salam sejahtera..Shaklee telah memperkenalkan sistem e-Sell atau Online Ordering System yang kini pembelian produk Shaklee boleh dibuat menerusi online dan menggunakan kad Debit atau Kredit anda.Ia lebih mudah,pantas dan selamat.

Anda hanya perlu direct klik button yang dicadangkan dalam website ini dan akan terus ke laman web Shaklee dan terus buat pembelian tanpa perlu caj tambahan oleh Paypal.Shaklee sendiri akan terus hantarkan produk kepada anda.


Cara-caranya seperti berikut :-

Langkah 1 : Anda boleh klik link yang meneruskan pembelian Shaklee di dalam website ini.

Langkah 2 : Anda akan dibawa direct ke laman web Shaklee seperti berikut.Sila baca dan faham,kemudian klik "Agree"dan next untuk ke pautan seterusnya.






Langkah 3 : Klik dan tick pada produk yang ingin dibeli serta kuantiti.Setelah selesai memilih produk,klik "Checkout" di bawah senarai produk.


Langkah 4 : Masukkan info peribadi untuk penghantaran produk Shaklee yang ingin dibeli dan klik "Continue".Jumlah harga  dan produk yang ingin dibeli akan dipaparkan.Klik button "Proceed with Payment".


Langkah 5 : Masukkan info kad debit atau kredit anda.Seterusnya klik "Confirm Payment",order akan diproses dan apabila transaksi berjaya,anda akan menerima MSOS code.Masukkan MSOS code.Anda akan menerima verification page untuk anda print resit.Resit rasmi juga akan anda perolehi dalam emel anda.


Langkan 6 : Selesai.Anda hanya perlu tunggu Shaklee sampai ke alamat yang anda berikan.Sebarang pertanyaan berkenaan jadual pengambilan vitamin dan konsultansi Shaklee,hubungi saya.



Senang kan? Selamat ber'shopping'!

=== Untuk maklumat lanjut,hubungi saya Didie :
Email : didiesh33@gmail.com
H/P No. : 012-6227811
ID Shaklee : 890071
Fanpage : https://www.facebook.com/myvitaminstore

No comments:

Post a Comment