Monday 13 January 2014

Kelebihan Ahli Shaklee bersama Glorious

Seperti bisnes-bisnes yang lain,group bisnes Shaklee saya juga mempunyai nama iaitu Glorious.
Group yangditubuhkan ini adalah untuk membantu ahli2 di bawah saya mendapat sokongan berterusan bagi yang ingin menjana pendapatan.Sebagai ahli Glorious anda akan dapat kelebihan-kelebihan seperti :-

1) Modal
Tak perlu modal ribuan ringgit hanya dengan RM75 (semenanjung) & RM85 (Sabah/Sarawak) untuk yuran pendaftaran ahli.

2) Harga ahli
Pembelian produk dengan harga ahli (jimat sehingga 25%) dan anda juga layak mendapat harga promosi bagi produk yang terpilih pada setiap bulan.

3) Konsultasi berterusan
Sekiranya anda makan sendiri tanpa bisnes,konsultasi secara percuma dan berterusan akan diberikan serta tips yang membantu.

4)Bimbingan/Kelas
Bagi yang ingin menjadi Work at Home Mom (WAHM) atau berbisnes bersama saya,tak perlu risau jika anda rasa tak tahu apa2 untuk memulakan bisnes.Kami mempunyai kelas yang fleksibel,jika tidak mempunyai masa untuk menghadiri kelas siang atau malam kerana sedia maklum ramai yang bekerja dan ada komitmen2 tertentu,anda boleh sertai kelas secara online.Semuanya secara percuma,yang perlu ada rajin,usaha dan amalan rohani agar selari dengan keduniaan.

5) Teknik dan tips
Di dalam group ini,anda akan didedahkan dengan teknik2 menjana pendapatan sehingga 6 angka, teknik2 pemasaran online,cara menulis blog,tips2 dari Master yang berpengalaman,teknik FB ads dan sebagainya.

Kenapa perlu mendaftar ahli dengan saya kerana anda mugkin tak dapat keistimewaan jika mendaftar dengan group yang salah.Saya juga bermula dengan 'kosong',namun dengan bimbingan,motivasi serta perkongsian ilmu di dalam group 'upline' saya,anda akan dapat semua yang ingin anda pelajari.Segala ilmu,maklumat dan pertanyaan boleh di kongsikan di dalam group Glorious ini untuk sama-sama kita menjadi Jutawan Muslimah kerana anda tidak keseorangan.

Bagaimana cara  mendaftar?

Ada 2 cara untuk mendaftar sebagai ahli :
1) Anda boleh pergi ke mana-mana branch Shaklee berdekatan.Anda perlu seorang sponsor untuk daftar ahli dan boleh gunakan ID saya 890071.

2) Daftar secara online.Anda hanya perlu mengisi borang keahlian dalam blog ini dan saya akan uruskan A sampai Z.

Jika anda mempunyai sebarang pertanyaan lanjut,email saya di didiesh33@gmail.com atau SMS/Whatsapp 012-6227811 (Didie)


No comments:

Post a Comment