Sekarang makin ramai yang kita sedia maklum menjadi pengedar sah Shaklee di serata dunia.Shaklee makin dikenali dengan set-set vitamin antaranya Set Penyusuan,Set Kehamilan,Set Kecantikan dan banyak lagi.Susah ke jadi pengedar Shaklee ni?Pendapat saya sebagai salah seorang pengedar sah Shaklee,dengan sosial media yang ada sekarang ni tak susah untuk berurusan dengan pelanggan mahupun membuat pesanan...semua dihujung jari je.
Sebagai 'Shaklee Independent Distributor (SID),saya bukan hanya makan vitamin semata-mata tanpa mengambil tahu apa fungsi vitamin yang diambil.Pelbagai pembacaan dilakukan sebagai ilmu pengetahuan untuk diri sendiri dan juga penting untuk saya terangkan kepada para pelanggan atau pengguna Shaklee sekiranya mereka mempunyai sebarang pertanyaan.Konsultasi akan diberikan secara percuma dan berterusan kepada pelanggan yang membeli dengan saya sahaja.
Suka bagi saya berkongsi kebaikan dan faedah produk Shaklee.Jika pelanggan yang berurusan dengan saya melalui SMS,Whatsapp,email akan dilayan dengan secepat mungkin bagi memastikan mereka mendapat layanan sebaiknya.Ini adalah bagi menjaga imej sebagai pengedar yang komited dan bukan hanya menjual semata.
Group khas untuk pelanggan atau pengguna Shaklee yang berurusan dengan saya adalah sebagai salah satu cara berhubung dan penghargaan kerana mempercayai saya sebagai pengedar Shaklee anda.
Wednesday, 1 January 2014
Monday, 30 December 2013
Kenapa Saya Pilih Shaklee?
Saya mula
kenal Shaklee masa ambil trial pack 'Breastfeeding'.Saya Google segalanya
berkenaan Breastfeeding.Saya ni jenis yang tak suka makan supplement dan juga
tak disiplin..selalu je lupa nak makan.Oleh
sebab niat nak menyusukan anak sepenuhnya,semangat kuat..sanggup buat apa
saja.Lepas jumpa dengan vitamin Shaklee & kesannya yang memuaskan,saya
teruskan sehingga hari ini.
Antara
sebab-sebab saya memilih Shaklee :-
- Lebih
83,000 ujian kualiti setiap tahun untuk menjamin ketulenan &
keselamatan setiap produk
- Menjalankan
lebih 350 ujian ke atas bahan-bahan botani
- Jaminan
& kesucian
- 100 % kepuasan dijamin
2)
Sentiasa Berkesan
- USD
300 juta dilaburkan dalam R&D
- 100
kajian klinika diterbitkan
- 54
pingat emas Olimpik - yang dimenangi oleh atlet yang mengguna produk
Shaklee
- 55 paten
3)
Sentiasa Mesra Alam
- Tiada
perasa tiruan
- Tiada
pemanis tiruan
- Tiada
ujian haiwan
- Tiada
bahan kimia
- Pembungkusan
adalah bebas bisphenol-A,phthalates dan dakwat toksik
Apa yang
membuat saya lebih yakin dengan vitamin Shaklee bila saya membuat 'Medical
Check-up',doktor
yang buat review masa tu pun cakap keputusan Check-up saya 'Perfect!'...antara
ramai-ramai ofismate,saya orang pertama result cantik kata doktor.Jadi kenapa
tidak Shaklee.
Thursday, 18 April 2013
Energizing Soy Protein (ESP)
Energizing Soy Protein ini diiktiraf seluruh dunia dengan mempunyai kajia klinikal yang sangat ekstensil dan komprehensif serta memiliki kualiti protin yag tinggi yang pernah dihasilkan.Kacang soya yang digunakan oleh Shaklee hanya mengandungi "non-GMO"(non-Genetically Modified Organism) yang mana ia diproses pada kadar suhu yang rendah.Setiap 850g (satu tin Energizing Soy Protein) dihasilkan daripada 30kg kacang soya dan memberikan sumber tenaga segera dan boleh bertahan lama.
Energizing Soy Protein ini merupakan produk yang menjamin penyediaan 9 asid amino penting yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh manusia.Ia turut diperkaya dengan 5 sumber vitamin dan 4 sumber mineral.
Manfaat Utama :
- Awet Muda - untuk membina otot,kuku,rambut,darah,organ,kulit,dan lain-lain.
- Baik untuk Hormon - membantu merendahkan paras kolestrol,mencegah risiko osteoporosis dan sakit jantung.
- Kulit Remaja - meransang pembentukan semula kulit dan otot,mengurangkan kedutan,agen anti-penuaan,mengembalikan radian kulit dan keanjalan otot,percepat sembuhan luka dan mengurangkan kesan parut.
- Pembekal Tenaga - membekal tenaga dengan segera dan meningkatkan sistem imun,maka ia baik untuk kekal bertenaga,mencegah migrain,insomnia dan tekanan.
- Membaiki Pigmentasi - membaiki masalah rambut seperti beruban dan rambut gugur,membaiki masalh pigmentasi,kedutan dan kesan tua.
- Membaiki Memori - meningkatkan kualiti memori,vitaliti,dorongan seksual dan ransangan.
Subscribe to:
Posts (Atom)

