Wednesday 18 June 2014

Ostematrix



Kalsium yang isinya paling seimbang memastikan kadar penyerapannya adalah 99%.Formulanya unik,dibuat dari mineral semulajadi & garam mineral dari Laut Mati,mengandungi kalsium,magnesium,fosforus & vitamin D,zinc,kuprum,manganes & boron.
Nutrien2 ini perlu diambil bersama-sama untuk penyerapan oleh tubuh & menghalang endapan sesetengah mineral.Kajian telah membuktikan supplemen kalsium akan meningkatkan ketumpatan tulang wanita yang telah berumur secara berkesan. 


Kelebihan Ostematrix:
menguatkan tulang - kalsium menghalang osteoporosis, menguatkan kuku,kerangka,gigi,sistem saraf.Ia juga merawat tulang retak,kuku rapuh,eczema, kekejangan,gusi berdarah & merangsang darah utk memekat.
memperbaiki kekejangan & kebas2 - pengambilan 600mg kalsium sebelum tidur akan memperbaiki kebas2, kekejangan, sakit sendi & artritis.
•meringankan stres - ianya mengimbangi tekanan darah, memelihara denyutan jantung,impuls saraf,penenang saraf,menggalakkan tidur selesa,memperbaiki jantung berdebar,gementar & stres.Juga memperbaiki depresi,mood swing, sakit kepala & pitam.
memperbaiki masalah haid - kajian menunjukkan dengan pengambilan 1000mg kalsium & magnesium serentak meringankan sakit waktu haid & membantu membuang air kecil.
memperbaiki hiperaktiviti perut & sakit gastrik.


=== Untuk maklumat lanjut,hubungi saya Didie :
Email : didiesh33@gmail.com
H/P No. : 012-6227811
ID Shaklee : 890071
Fanpage : https://www.facebook.com/myvitaminstore

No comments:

Post a Comment